Wysyłka

1. Wysyłka zamówionego towaru następuje w terminie do 3 dni po potwierdzeniu zamówienia przez użytkownika (w przypadku płatności "przy odbiorze").

2. Wysyłka następuje w terminie do 3 dni od daty zaksięgowania wpłaty w wysokości ceny zamówionego towaru oraz kosztów przesyłki na poniżej podane konto.

3. Wysyłka zostanie dokonana wg cennika:
a) Towar do wartości 500 zł - koszt przesyłki kurierskiej 19 zł.
b) W przypadku zamówienia przekraczającego 500 zł pokrywamy koszty wysyłki.
(Nie dotyczy rowerów i nart. Wtedy koszt wysyłki ustalany jest indywidualnie)
c) Uwaga ! Nie wysyłamy rowerów marki SCOTT. Zapraszamy do sklepu stacjonarnego przy ul. Stoczniowców 70 nr 44.

4. W potwierdzeniu przesłanym do zamawiającego zawsze zostają określone koszty wysyłki. Potwierdzenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją kosztów dostawy.


Zwroty ustawowe

1. Zamawiającemu przysługuje prawo zwrotu zamówionego towaru w terminie 14 dni od otrzymania towaru.

2. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania i powinien posiadać wszystkie metki i inne elementy (opakowania, opis) będące w momencie dostarczenia.

3. Przed wysłaniem zakupionego towaru należy wysłać e-mail na adres sklep@alpebike.pl

4. Towar powinien być dostarczany na koszt zamawiającego (Klienta), na adres:
 
Po wcześniejszym uzgodnieniu.

    Alpe Bike Aureliusz Ługowski
    ul. Stoczniowców 70 nr 44, 43-100 Tychy

   lub
    Alpe Bike Aureliusz Ługowski
    al. Piłsudskiego 76, 43-100 Tychy

5. Zamawiającemu nie przysługuje zwrot kosztu dostawy wysyłanego towaru.

6. Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór został zamieszczony poniżej:

Oświadczam, że zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dn. 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz
o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. nr 22, poz. 271) odstępuję od umowy kupna.
 
1. Imię i nazwisko klienta
 
2. Adres zamieszkania
 
3. Nazwa towaru
 
4. Numer dokumentu sprzedaży
 
5. Przyczyna zwrotu
 
6. Numer konta bankowego
 
Podpis nabywcy

 
Pobierz: Formularz odstąpienia od umowy
 
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Klientowi otrzymanie formularza złożonego za pośrednictwem strony internetowej.Do zwracanego towaru powinno być dołączone oświadczenie o przyczynach zwrotu wraz z podanym numerem konta lub inną propozycją zwrotu pieniędzy za przesłany towar.

7. Firma nie będzie odbierać przesyłek przesłanych na nasz koszt ani za pobraniem.


Reklamacje

1. Sprzedawany przez nas towar jest fabrycznie nowy i pochodzi bezpośrednio od producenta lub importera krajowego. Zgodnie z prawem towar objęty jest 2-letnią gwarancją (podstawą uznania gwarancji jest zachowany dowód sprzedaży - paragon lub faktura). W przypadku zauważenia przez Klienta wad fabrycznych, uszkodzeń lub innych podlegających reklamacji usterek prosimy o kontakt e-mailowy: sklep@alpebike.pl Wszystkie potwierdzone przez nas reklamacje prosimy wysyłać na adres:

Po wcześniejszym uzgodnieniu.


    Alpe Bike Aureliusz Ługowski
    ul. Stoczniowców 70 nr 44, 43-100 Tychy

 lub
    Alpe Bike Aureliusz Ługowski
    al. Piłsudskiego 76, 43-100 Tychy

wraz z dołączonym paragonem lub fakturą zakupu.

2. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek z reklamacjami, wysyłanych na powyższy adres za pobraniem!

3. Koszt wysyłki reklamowanego przedmiotu zostanie zwrócony Klientowi na podane konto bankowe natychmiast po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji.

4. Przedmiot reklamacji zostanie wymieniony na pełnowartościowy lub zaoferujemy do wyboru inny dostępny w naszym sklepie produkt lub zwrócimy pieniądze.

5. Czas rozpatrywania reklamacji wynosi zgodnie z prawem 14 dni roboczych.

6. Reklamacjom nie podlegają uszkodzenia powstałe podczas użytkowania przedmiotu niezgodnego z zaleceniami producenta jak również te, które podlegają naturalnemu zużyciu podczas eksploatacji.

Śledź nas na Facebooku